
O kursie
Zarządzanie zmianą odnosi się do procesu planowania, wdrażania, monitorowania i oceny zmian w organizacji. Efektywne zarządzanie zmianą jest kluczowym elementem umożliwiającym organizacjom adaptację do zmieniającego się otoczenia biznesowego. Obejmuje ono szereg strategii, procesów i działań mających na celu minimalizację oporu wobec zmian oraz maksymalizację korzyści wynikających z wprowadzanych nowości.
Lekcje kursu
Zarządzanie zmianą (Change Management)
-
Wstęp i agenda
03:43 -
Dlaczego powinniśmy zarządzać zmianą
03:40 -
Na czym polegają trudności ze zmianą
06:53 -
Definiowanie zmiany
03:49 -
Zasady wprowadzania zmian
06:43 -
Metoda 5 kroków
05:20 -
Pułapki zarządzania zmianą
07:09 -
Wyzwania podczas zarządzania zmianami
11:07 -
Etapy zmiany – sinusoida
08:43 -
Metoda – trójkąt mocy
07:32 -
Model zmiany
03:19